Ga naar inhoud

Adobe Photoshop CS4 Extended


JosPC

Aanbevolen berichten

Bij opstart van CS4 krijg ik volgende mededeling:

"Er is een probleem met het weergavestuurprogramma en GPU-verbeteringen zijn tijdelijk uitgeschakeld. Haal de meest recente software van de website van de videokaartfabrikant.

U kunt GPU-verbeteringen inschakelen in het deelvenster Voorkeuren > Prestaties."

Welke acties dien ik te ondernemen om deze mededeling niet meer te krijgen en wat betekent dit eigenlijk. Heb hier geen ervaring mee.

Dank bij voorbaat.

JosPC

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo JosPC,

CS4 "denkt" dat er een probleem is met het stuurprogramma van je video (grafische) kaart.

Het raadt je aan om nieuwere, beter drivers af te halen op de website van de fabrikant van de Videokaart, en deze te installeren.

Nu moeten we wel weten welke videokaart je in je PC? , Laptop? hebt, en welke Windows je gebruikt.

Zonder die kennis kunnen we je moeilijk helpen.

Als je het tooltje "Speccy" HIER download naar je PC, en instaleert en uitvoert, dan maakt Speccy een inhoudsbestandje van alles op je PC. Aan de hand daarvan kunnen we je dan gericht helpen.

Hang dat bestandje als bijlage aan bij je volgend bericht.

Beerke10

Vul je systeemgegevens in bij je profiel, zo kunnen we je beter, sneller en gerichter helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi,

Ik heb mijn profiel bijgewerkt (ingevuld) met de gegevens van mijn PC. Is dit voldoende?

Windows 7 Home Premium was geïnstalleerd bij aankoop.

mvg

JosPc

---------- Post toegevoegd om 17:51 ---------- Vorige post was om 17:47 ----------

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beerke10 bedoelt onderstaande:

Download en installeer Speccy.

Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " Bestand - Publiceer Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Wil je in woord en beeld zien hoe je een logje van Speccy maakt en plaatst kun je dat Hier lezen.

Ook Dit (KLIK) filmpje laat zien hoe je een Speccy-logje kan plakken in je antwoord.

Na het plaatsen van je logje wordt dit door een expert nagekeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Dag JosPC,

Is je probleem opgelost?

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Dag JosPC,

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.