Ga naar inhoud

Muziek Hapert


Gast pommeke

Aanbevolen berichten

Hallo,

Als ik op mijn pc muziek speel, dan hapert die regelmatig.

Ik denk dat het aan mijn Wireless USB Stick liegt.

Heb gisteren even zonder wifi connectie getest en dan is er geen probleem.

Sinds kort heb ik een nieuwe pc en het probleem is er nog.

Heb ook nieuwe luidsprekers.

Iemand een idee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik het goed begrijp staan die muziekbestanden dus niet op je eigen harde schijf maar ergens anders en ga je via een netwerkverbinding naartoe?

Het kan best zijn dat je wireless usb niet de nodige snelheid haalt om zonder haperen muziek te spelen. Als je Win Media Player gebruikt, kan je proberen om in de opties bij "performantie" de buffer groter te maken. Zet de buffer op 20 of 30 sec. De muziek zal dan met vertraging beginnen maar waarschijnlijk spelen zonder haperen omdat er dan 30 seconden "reserve" is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee nee, de muziek staat wel degelijk op de harde schijf van de pc.

het is alleen als de wifi aan staat, dan hapert de muziek.

trek ik het usb stickje uit, dan is alles goed, maar natuurlijk heb ik dan geen internet.

Heb gisteren gezien dat het stickje is aangesloten via een (powerd) usb hubje, heb het dan maar rechtstreeks aangesloten op de pc, maar geeft geen verschil.

Alle drivers zijn nochtans goed.

Is ook een nieuwe pc, en nieuwe luidsprekers.

Het usb stickje is van Belkin: F5D8051df

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik he zeer goede ervaring met d-link, ook met de helpdesk van dat merk door men werk heb ik geregeld met helpdesken te maken en deze doet teminste iets voor de klanten wat ik van linksys niet kan zeggen en wat betreft de adapter vindt ik die van d-link toch net iest beter van ontvangst dan die van linksys

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.