Ga naar inhoud

draadloos geen verbinding met internet


R0s3li3

Aanbevolen berichten

Beste

Ik heb zeer vaak problemen met mijn draadloze internetverbindingen. Wij hebben een draadloze verbinding beneden en één boven, maar beide geven dezelfde problemen. Verbindingen maken met de routers zelf is geen probleem, maar vaak geeft mijn laptop dan de melding dat er geen verbinding met het internet kan worden gemaakt. Dit gebeurt regelmatig, soms dan kan het internet een week perfect zonder problemen werken, maar afgelopen week kan ik amper verbinding maken en op het internet gaan. Mijn broer en zus hebben dezelfde problemen via hun laptop.

De laptop die via een LAN-kabelverbinding is aangesloten, ondervindt nauwelijks problemen met het internet.

Aan wat liggen deze problemen? Wat kan ik hieraan doen?

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Omdat vandaag goed werkte zou ik dit doen:

Cisco Connect advanced wireless-N Router (E2000)

Deze toestel heeft de koeler aan de onderkant.

Je zou de toestel wat hoger zetten door iets eronder te plaatsen.

Zo kan de toestel beter koelen.

Ik zou ook eens kijken of u de de laatste firmware hebt.

Klik op download en dan op versie 1.0

Je kan naar de router gaan en daar ziet je rechts bovenaan welke firmware versie je hebt.

Indien je een oude hebt dan kan je upgraden in beheer / firmware upgrade.

Opgelet: tijdens de upgrade mag je niks doen tot het klaar is.

Nota bene: bij upgraden wordt niks gewijzigd in de instelling van de router E2000

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.