Ga naar inhoud

Foutmelding: Loadlibrary failed error 126


LUTVDV

Aanbevolen berichten

Ik heb een laptop met windows 7 en een AMD Radeon videokaart. Bij het opstarten van Première elements krijg ik altijd opnieuw "LOADLIBRARY FAILED ERROR 126" als foutmelding. Blijkbaar is dit een veel voorkomend probleem. Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen ?

alvast bedankt

Lut

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een nieuwe laptop gekocht en zou dus normaal de nieuwste versie van de driver moeten hebben. Voor alle zekerheid heb ik nog eens de recentste driver gedownload. Ik heb ook het programma al 2 maal verwijderd en terug geïnstalleerd. Ik heb geprobeerd om de testversie te downloaden maar ook daarmee heb ik dezelfde foutmelding. Ook op internet heb ik gezocht en een paar "voorstellen" gekregen. Ook daarmee geraakt het niet opgelost. Ik geraak stilaan ten einde raad. Vooral omdat ik die laptop speciaal gekocht heb om met première te werken. Alle hulp is dus welkom.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou het kunnen dat je in de compatibiliteitsmodus moet werken omdat je 64 bit hebt?

Lees onderstaande eens:

Microsoft® Windows® XP met Service Pack 2, Windows Media Center, Windows Vista® (alle toepassingen werken zonder aanpassingen op 32-bits besturingssystemen en in 32-bits compatibiliteitsmodus op 64-bits besturingssystemen), of Windows 7 (Adobe® Premiere® Elements Editor werkt zonder aanpassingen op 32-bits en 64-bits besturingssystemen; alle andere toepassingen werken zonder aanpassingen op 32-bits besturingssystemen en in 32-bits compatibiliteitsmodus op 64-bits besturingssystemen)

Bron: Adobe Premiere Elements 10 | Technische specificaties

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.