Ga naar inhoud

netwerk winxp proffesional en win7 ultimate


ETK

Aanbevolen berichten

hoo, ik maak een vergissing, op winxp zit eset smart security 4, en bij win7 eset smart security 5.

Ik zag ooit op xp dat er een of andere verificatie van smart card ofiets aanstond, had ik toen ook uitgezet, en toen viel mijn internet uit. Vond ik heel raar, waarom ik dat deed weet ik niet, waarschijnlijk omdat ik toen dacht dat het de snelheid van mijn internet beinvloedde.

Ik heb jou 'handleiding' gelezen, ik kan het nergens vinden, heb tevens deze link gelezen, heb er zelf ook wat over opgezocht, Microsoft Corporation

en ik kan het tablad Authentication nergens vinden, ik zie alleen de tabbladen 'algemeen' en 'geavanceerd' en bij geavanceerd staat van windows firewall, die zoiezo uitstaat. en bij algemeen, de netwerkkaart is een realtek, heb ik ook even naar zitten kijken bij 'configureren' daar vind ik ook niets wat erop wijst naar een verificatie.

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb verder gezocht, blijkt dat ik de service ''wired autoconfig'' uit heb gezet, ik heb eerder heel

veel uitgezet wat niet nodig was, ook veel in de registery verandert, de computer is niet een van de snelste, een celeron d 2.8ghz cpu en 512mb ddr1 ram geheugen etc. en heb ik veel dingen ooit aan het registery daarvan verandert en ook dus bij services om het systeem zo soepel mogelijk te laten lopen, misschien heeft het daar ook mee te maken? dat ik iets teveel het uitgezet? alleen weet ik niet meer precies wat ik allemaal heb uitgezet.

hopelijk weten jullie er antwoord op.

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je in service een of ander uitzet dan loopt je uiteraard risico dat een of ander niet werkt.

Een advies wat ik kan geven is dit:

Beter een service teveel dan 1 teweinig.

De service heeft op zich weinig invloed op uw processor.

Het is de processor (programma die starten met uw computer) die invloed kunnen hebben maar daarvoor moet je naar start gaan en in zoekopdracht typ je msconfig

Bij tab opstarten ziet je welke programma er starten.

Wired autoconfig is standaard handmatig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Inderdaad,

Ik heb alle onnodige programma's uit de opstart uitgevinkt, alleen bepaalde drivers niet en natuurlijk ESET.

Dank u wel voor het advies.

Het probleem is echter nog altijd niet opgelost, ik vind het maar heel raar.

Heeft er iemand nog eventuele suggesties die dit probleem kunnen verhelpen?

bvd

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.