Ga naar inhoud

Geen geluid na installatie op PB IXTREME Gold s9500


HenryWa

Aanbevolen berichten

Mijn Packard Bell Ixtreme gold s9500 geeft na installatie van Windows 7 geen geluid.

Voorheen heeft deze pc goed gedraait op winXP.

Ik heb een speccy rapport bijgevoegd.

Wie kan mij helpen?xxxxxxxxxx

Groet Henry

PC Helpforum moderator bericht:
Heb het tekstbestand verwijderd want je installatiecode stond erin vermeld!!

Dasle

aangepast door Dasle
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 22
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Hoi HenryWa,

Voer om een Speccy logje te maken eens het volgende uit.

Download en installeer Speccy.

Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.

speccy.png

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " Bestand - Publiceer Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Wil je in woord en beeld zien hoe je een logje van Speccy maakt en plaatst kun je dat Hier lezen.

Ook Dit (KLIK) filmpje laat zien hoe je een Speccy-logje kan plakken in je antwoord.

Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware ;-)

Als je het uitvoert zoals hierboven beschreven is je installatiecode niet zichtbaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Staat er in apparaatbeheer een uitroepteken of melding bij Besturing voor geluid, video en spelletjes?

Selecteer het apparaat en kies Eigenschappen, ga naar het tabblad Details.

post-24526-1417704757,3687_thumb.png

Onder Eigenschap: kies je Hardware-id's

Vermeld dan even de waarde die wordt vermeld in het eerste lijntje?

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.