Ga naar inhoud

W7 wil niet opstarten


Marco30037

Aanbevolen berichten

Hallo,

ik heb een w7 pc die weigert op te starten

Asus M4A79XTD EVO

AMD Phenom X4 955

2x Samsung HD 502 HJ schijven in een RAID 0 setup staan. (alles staat goed ingesteld in bios)

XFX ATI Radeon HD4870

Win 7 Home Premium

4 GB Geil geheugen

550 W voeding

Ik kan kiezen Windows normaal opstarten of Opstartherstel starten, verder heb ik geen keus.

Ik heb geprobeerd om in veilige modus op te starten maar die kan ik niet vinden.

Met normaal opstarten gaat windows opstarten (scherm met windoes laden), maar dan krijg ik een blauw scherm met de tekst.

BAD_SYSTEM_CONFIG_INFO

Hieruit gaat hij weer opnieuw opstarten.

Als ik Opstartherstel starten klikt krijg ik een scherm van "Opties voor Systeemherstel"

Druk ik op volgende, dan krijg ik een scherm met 2 opties

a)- Hulprogrammaá voor herstel gebruiken ...

B)- Computer met behulp van een eerder gemaakte systeemkopie herstellen

Allebij de opties geven een foutcode.

"U moet opgeven welke installatie van windows u wilt terugzetten als u systeemherstel wilt gebruiken."

Maar ik kan niks opgeven / aanklikken!

Ik kom in een ander venster.

"Selecteer een hulpprogramma voor herstel"

Opstartherstel Werkt niet, stuurt alleen een bericht naar microsoft (kan niet automatisch verhelpen)

Systeemherstel Werkt zowieso niet. (staat hierboven)

Herstellen met systeeminstallatiekopie "er is een interne fout opgetreden (0x80070002)

Windows geheugencontrole Krijg ik ook een foutmelding van dat i het niet kan.

Opdrachtprompt is de enige die ik kan gebruiken, maar ik weet niet veel wat ik daarmee kan doen.

Ik hoop dat iemand weet wat er gaande is en mij kan helpen

Link naar reactie
Delen op andere sites

bcdedit/deletevalue {default} numproc

bcdedit/deletevalue {default} truncatememory

Deze werken ook niet in cmd.exeVeilige modus werkt ook nietsysteemherstelshijf werkt ook nietIk zie me besturingssysteem ook niet bij probleem oplossenIk weet niet wat ik zal moeten doen

Mvg. marco

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.