Ga naar inhoud

slecht wifi ontvangst (via usb)


Robbe Hoskens

Aanbevolen berichten

Beste

ik heb een redelijk oude pc die geen wifi kan ontvangen en dus heb ik van een vriend een usb stick gekregen dat wifi ontvangt (hardware) ik heb het geinstalleert en ontvang mij eigen draadloos wifi maar nu heb ik een probleem

mijn signaal is helemaal niet zo goed ik heb het laagste van ontvangst en soms geen ontvangst .

weet u misschien hoe ik beter signaal kan krijgen ?

alvast bedankt

robbe .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mogelijk is de afstand net iets te groot alhoewel je wel een goede wireless-N usb adapter hebt. (Ik heb ook zo een)

Ik raad u aan om zo'n range extender te kopen.

Gewoon met kabel van pc naar range extender

Sluit de range extender in de stopcontact en wacht tot de lampje groen is.

Dan opent je de browser en typ dit: www.mywifiext.net

Je komt dan in de range extender

Dan volgt je gewoon de instructie dat heel gemakkelijk is.

Als je dan klaar bent dan de kabel van pc met de range extender uittrekken en dan kan je eender waar op de bovenverdieping zetten en dan gewoon in een stopcontact steken en dan zowat 2 à 3 minuten wachten tot de lampje groen is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je dit www.mywifiext.net bedoeld werkt het inderdaad niet maar dat is alleen om naar range extender te gaan.

Bijna niks kan niet tenzij je een kabel van de modem naar boven trekt.

Geloof mij gerust als je een range extender koopt dan kan je zeer goede internet krijgen.

Heb dat zelf ook en zeer tevreden over.

Trouwens het kost iets meer dan uw wireless-N usb adapter

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.