Ga naar inhoud

Foto's downloaden


010890falcon

Aanbevolen berichten

Google chrome is een volwaardige browser net zoals Internet explorer en firefox, dus geen zoekmachine.

Welke browsers heb je op je PC staan,

heb je normaal IE als standaard staan en nu opeens google chrome of wat bedoel je?

Je kan in IE dan gewoon via extra-> internetopties-> tabblad programma's bij standaardbrowser gewoon op de knop als standaard instellen klikken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke Windows versie gebruik je?

Welke browser ( IE, Firefox, Google chrome, safari..) gebruik je normaal om op internet te gaan, want het is altijd Google chrome geweest.

Er bestaat wel een zoekmachine die Google (klik erop) noemt maar dat is geen browser, bedoel je die?

Wil je die als startpagina hebben?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry dat ik je vraag niet begrijp.

Je gebruikt google chrome als browser, als je die opstart krijg je dan nu een andere startpagina?

Die kan je aanpassen door op de moersleutel te klikken rechts boven aan je scherm van google chrome.

Kies in het menu dat dan verschijnt voor opties.

In het daaropvolgende scherm kan je de startpagina aanpassen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruikte altijd Google als normale Internet Browser en als ik op Ebay of op het Internet een foto zag die ik wilde downloaden dan had ik die foto maar aan te klikken en op te slaan in mijn documenten en sinds ik nu Google Chrome heb kan ik dat niet meer omdat hij mij altijd de ganse pagina wil laten opslaan of alleen een HTML. Ik weet niet wat er is gebeurd en hoe die verandering er is gekomen???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.