Ga naar inhoud

opslaan contact personen


Leentje15

Aanbevolen berichten

Vroeger importeerde ik mijn adreboek naar een externe harde schijf dat lukt me nu niet meer nog in office 2003 noch in office 2007. Ik volg de juist procedure alleen op de moment dat ik de plaats van opslag moet bepalen vraagt hij mij een wachtwoord. Ik veronderstel dat ik ergens een verkeerde instelling heb maar waar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je bedoelt dat je wil exporteren naar een locatie.

  1. Open Outlook.
  2. Klik op Bestand, klik op Importeren en exporteren. Als de menuopdracht niet beschikbaar is, plaats de muisaanwijzer op de pijltjes onderaan in het menu en klik vervolgens op Importeren en exporteren.
  3. Klik op Exporteren naar bestand, en klik vervolgens op Volgende.
  4. Klik op Bestand met persoonlijke mappen (.pst), en klik vervolgens op Volgende.
  5. Klik op de map waarin je het PST-bestand wil exporteren en klik vervolgens op Volgende.
  6. Klik op Bladeren, en selecteer de locatie waar het nieuwe PST-bestand moet worden opgeslagen.
  7. In de Bestandsnaam Typ de naam die je wilt gebruiken voor het nieuwe PST-bestand en klik vervolgens opOK.
  8. Klik op Voltooien.

Als je het zo uitvoert en het loopt fout geef dan door waar en vermeld de foutmelding.

Maak er eventueel een printscreen van en plaats die in een volgend bericht. Weet je niet hoe dat moet geef dan door welke Windows versie je gebruikt.

Lees ook de mogelijkheid in onderstaande link eens door.

Het hulpprogramma Microsoft Outlook-reservekopie van persoonlijke mappen gebruiken - Outlook - Office.com

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Dag leentje15,

Is je probleem opgelost?

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er moet toch een paswoord gemaakt zijn.

Maar wil je eigenlijk importeren of exporteren?

Controleer via de link uit bericht 4 of er een paswoord aangemaakt is.

Ook geef je door dat het zowel in Office 2003 en 2007 voorvalt.

Heb je alle twee de versies op één PC staan?

Dan blijven deze vragen nog altijd onbeantwoord.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.