Ga naar inhoud

Moederboard


ROADSTAR

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb een andere moederboard in mijn pc kast gedaan omdat de oude dood bleef, de fan's enzo werkte ook niet meer. Nu ik de andere erin heb geplaatst loop ik tegen een ander probleem..., de connectors van de hdd Led - Reset Switch - Power Switch en de Power Led. Gezien ik niet weet waar ik deze moet plaatsen ( omdat de kleuren verschillen van het moederboard ), hoop ik dat er iemand is die mij daarmee kan helpen.

Het gaat om een moederboard van het merk:

MSI K8 Moederboard

het volgende word ook op de doos vermeld van het moederboard.

Via K8T Neo ( Chipset Based )------- K8T Neo-FSR(601-6702-020)

Ik hoop dat er iemand is die mij kan en wil helpen.

En hopelijk is dan het probleem voorbij en kan ik de pc weer gebruiken.

Alvast bedankt.

ROADSTAR.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aan de Power led kun je zien dat je pc aanstaat, maar het zou geen problemen mogen geven als het niet is aangesloten.

Hetzelfde is van toepassing voor de Speaker, enkel als je systeem foutmeldingen zou geven zul je de biep-codes niet kunnen horen.

Maar als je dat zou willen zijn deze wel voor een paar centen te verkrijgen in de meeste pc-shops

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan wens ik je veel computerplezier ;-)

Mocht alles naar wens verlopen en werkend zijn, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.