Ga naar inhoud

Twitter pagina geet fout op pagina


Wen75

Aanbevolen berichten

Hallo

Ik was gisteren op twitter en in een keer kon ik niet meer tweeten en ook niet reply-en op iemand.

Er staat links onder in de hoek een geel driehoekje met tekst: fout op de pagina. Het is alleen op twitter dat hij dit aangeeft!

toen ik daar op klikte kwam er dit te staan:

Foutdetails webpagina

Gebruikersagent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; SIMBAR={B1256FA1-B8B3-400f-99BB-06B727DAA430}; FunWebProducts; Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1; SV1) ; .NET CLR 1.1.4322; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729; BRI/2; FunWebProducts; MSN OptimizedIE8;NLNL)

Tijdstempel: Tue, 14 Feb 2012 09:23:37 UTC

Bericht: Deze eigenschap of methode wordt niet ondersteund door dit object

Regel: 24

Teken: 11852

Code: 0

URI: https://twimg0-a.akamaihd.net/b/1/bundle/phoenix-core-en-201202131946.js

Hoe krijg ik dat driehoekje weg!

Nu heb ik net weer geprobeerd te tweeten en dat lukt,maar weet niet voor hoelang, gisteren stopte hij er ook in eens mee.

Groetjes Wendy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een geel driehoekje met tekst: fout op de pagina wil zeggen dat je browser niet alle code kan uitvoeren en dat sommige functies op de pagina waarschijnlijk niet of niet goed zullen werken.

Hier kan je niets aan doen omdat het een fout is in de html-code of de scriptcode van de internetpagina.

Als de code verbeterd is, verdwijnt het driehoekje vanzelf en zullen de functies ook weer goed werken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.