Ga naar inhoud

cd rom


Aanbevolen berichten

in de front van uw cd zit ergens een klein gaatje, steek daar eens een paperclip in om hem te openen, leg er nu een cd of dergelijke in en zie eens of em nog werkt ? indien deze nog werkt vermoed ik dat de geleiding droog is en je deze zal moeten smeren, in de handel zijn deze speciale spuitbussen te verkrijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey. Bij Apparaatbeheer kent hij de cdromspeler ook en zijn de stuurprogramma's enzo in orde. Als ik bij deze computer rechterklik en hem wil uitwerpen brandt weer heel even het lichtje, precies of hij probeert maar het lukt niet. Een lange tijd geleden ging hij nog half en half. Ik moest hem er dikwijls nog voor de helft zelf induwen. Ik heb er wel een cd ingekregen door hem er manueel uit te trekken en in te duwen maar die herkent hij dan weer niet. En als ik dubbelklik op het station geeft hij weer dat de opdracht niet uitgevoerd kan worden omdat er een fout zit in een I/O-apparaat. Zou het dan enkel die droge leiding zijn die gesmeerd moet worden of zit er meer achter? Groetjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.