Ga naar inhoud

gaming pc samenstellen


sylux

Aanbevolen berichten

hallo,

Ik zou met een budget van 1050 euro een computer willen samenstellen die vooral gericht is op gamen. Hiernaast zou de computer ook gebruikt worden voor programmeren en kleinere databases aan te maken aangezien ik juist begonnen ben met een ict richting, maar dit is minder belangrijk. Op vlak van software heb ik al een beginnende kennis maar op vlak van hardware ben ik nogal een leek. Ik heb zelf al iets proberen in elkaar te steken : =1&product[390345]=1&product[363903]=1&product[427440]=1&product[84030]=1&product[459334]=1&product[339675]=1&product[451540]=1"]Azerty

ik zou graag weten wat er beter kan (en indien mogelijk ook vermelden waarom het beter is, ik leer graag bij :-))

Zelf heb ik hier nog een harde schijf liggen die groot genoeg is maar ik zou daar graag nog een solid state drive bij willen van 64 gb om mijn OS en belangrijkste programma's in op te slaan, enkel als je dit echt niet de moeite vind mag die weg gelaten worden.

alvast bedankt

Mvg,

Sylux

Waarvoor heb ik een PC nodig ? - Gaming

Wat is mijn budget ? -1050 euro

Een merkcomputer of een samenstelling ? -samenstelling

Ga ik overklokken ? - Waarschijnlijk niet

Ga ik later upgraden ? - Ik denk het wel

Heb ik al die nieuwe functies wel nodig ? - dingen zoals usb 3.0 lijken me wel handig

Ga ik zelf assembleren ? - ja

Heb ik een besturingssysteem nodig ? - nee ik heb nog windows 7 ultimate liggen

Ga ik zelf installeren ? - Ja

Heb ik een voorkeur aan onderdelen ? - ja, een ssd van 64 gb waar mijn OS en belangrijkste programma's zouden opstaan, ik heb nog een andere harde schijf hier liggen.

Heb ik nog randapparatuur nodig ? - Ja maar daar heb ik een ander budget voor

Heb ik specifieke wensen ? - prijs/kwaliteit moet goed

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.