Ga naar inhoud

internet laptop valt regelmatig weg


yifski

Aanbevolen berichten

Neen, ik heb het stuurprogramma verwijderd, dan de computer opnieuw opgestart en de stick in de usb gestoken. Dan zocht windows automatisch naar stuurprogramma's (maar dat kon ik alleen doen wanneer ik internet had). Ik zal het dan ook eens op die andere manier proberen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, het vreemde aan dit probleem is dat het enkel bij mijn laptop optreedt op dit ene netwerk. Op andere netwerken is er geen probleem met mijn laptop, en andere computers hebben met dit netwerk ook geen probleem.

Hoe kan ik dat dan oplossen? Utorrent uitzetten, en ergens netwerk ontdekking aanzetten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb het net even uitgetest en als ik utorrent uitzet, blijft het internet ook uitvallen.

De instellingen voor delen zijn zoals in de handleiding, en in de praktijk werkt de netwerkontdekking ook. Ik weet niet waarom het bij Speccy dan als uitgeschakeld staat.

aangepast door yifski
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.