Ga naar inhoud

printerinstallatie op HP - preinstalller werkt niet meer - geen scanfunctie


corien

Aanbevolen berichten

Met officiele software probeer ik mijn canon MF8350 Cdn netwerkprinterscanner te installeren op mijn HP TX2650 laptop. printfunctie is geinstalleerd en functioneert, maar 'network scan utility' installatie stopt met melding van windows dat ' multifunction printer drivers 32 bits preinstaller werkt niet meer'. Dus kan ik niet via draadloos netwerk scannen naar deze laptop.

Nergens vind ik meer informatie over deze foutmelding en hoe er mee om te gaan.

Op oude laptop (windows xp, acer) is scanner wel geinstalleerd en functioneert.

dank.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je hulp. Zo had ik het ook al geprobeerd, maar met een klein verschil.

De MF TOOLBOX had ik al geinstalleerd van de oude cd. Dus ik had alleen de drivers van deze site gedownload en geinstalleerd.

Nu heb ik toch ook maar eerst de MFTOOLBOX voor vista van deze site geinstalleerd en daarna nogmaals de drivers geinstalleerd. En waarempel geen foutmelding en scannen gaat goed!

Heb je ook wel de driver en software voor de vista versie,Ga naar deze link ( klik erop).

Vink software (drivers and applications) aan.

Dan kies je Windows vista.

Dan kies je nog voor Nederlands.

Klik op search.

Indien je een Windows vista 32 bit hebt kies download je de geel gemarkeerde bestanden.

[ATTACH=CONFIG]16539[/ATTACH]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.