Ga naar inhoud

pc scherm valt uit , pc blijft gewoon aan


TonyKe1988

Aanbevolen berichten

ik heb een probleem met mijn scherm hij valt af en toe zomaar uit maar de pc blijft draaien

ik denk dat het aan mijn videokaart ligt omdat ik niet juist weet welke driver ik moet gebruiken

want ik heb een Nvidia Geforce gtx 560 het probleem is ik heb de driver van nvidia site geinstalleerd omdat dit de laatste nieuwe driver is maar nu heb ik ook gezien dat op de site van asus zelf ook een driver staat maar die is iets ouder en die is ook van mijn kaart kan dit het probleem zijn of heeft dit er niks mee te makenN?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 21
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

ik ben niet duidelijk genoeg geweest zie ik ik heb deze videokaart gekocht ASUSTeK Computer Inc. - Graphics Cards- ASUS ENGTX560 DCII OC/2DI/1GD5 dies dus van asus maar ik heb die driver van de asus website geinstaleerd en toen zei de pc dat de river een update nodig had en toen ik klikte om de update te doen ging hij naar de nvidia website en heb ik daar de driver van gedownload en nee heb een desktop pc niet van asus

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.