Ga naar inhoud

Range extender: WN2000RPT


stegisoft

Aanbevolen berichten

  • 6 maanden later...
  • 7 maanden later...

Hallo, sinds kort heb ik een nieuwe Zyxel router van Telfort Nederland. Mijn netgear 2000 range extender moet nu opnieuw worden ingesteld maar het lukt me niet. Ik heb in de router het mac adres ingevoerd en ook alle stappen zoals hierboven gezet maar nadat ik mijn wachtwoord heb ingevuld en naar de volgende stap in de procedure wil kom ik niet meer verder. Iemand een verlossende tip?

- - - Updated - - -

Dit verloopt allemaal volgens plan tot het moment dat ik mijn wachtwoord heb ingevuld en op de volgende stap klik. Dan kom ik niet in de volgende fase! Ook het invullen van het macadres van de netgear 2000 in mijn zyxel router leidt niet tot de volgende stap. Iemand een tip?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je de wachtwoord van Netgear bedoeld dan is het moeilijker.

Best achteraan in rood gaatje met een naaldje prikken tot de lampjes flikkeren en doe dat nog eens.

Dan wordt alles in fabriek instelling terug gezet.

Een eenvoudige toestel dat je totaal niks moet instellen is deze toestel

Gewoon netwerkkabel aansluiten en toestel in stopcontact steken en dat is alles.

Niks instellen doch je kan wel handmatig instellen.

De sleutel vind je de doos maar je moet goed kijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.