Ga naar inhoud

twijfelachtige herstelling


Aanbevolen berichten

beste, onlangs heb ik mijn laptop laten herstellen door een erkende winkel waarbij geen stroom kon ontvangen via adapter, deze is hersteld en thuis gekomen bij het opzetten enkele minuten erna kwamen vreemde geuren uit de laptop. ik heb deze onmiddellijk terug gebracht en als uitleg kreeg ik dat mijn adapter slecht werkte en daardoor

zou er te veel stroom binnen gekomen zijn in de laptop waardoor het moederbord verbrand zou zijn.

ik wil deze laten onderzoeken hoe moet ik te werk gaan om de waarheid te achterhalen of zou ik bij een bepaalde instelling hulp kunnen vragen want de eerste herstelling kostte al 110 euro

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hebt je van de computer winkel een nieuwe adapter meegekregen?

Zo te zien aan de herstelkosten wel want een adapter kost ongeveer 60 euro.

Mogelijk heeft de computerwinkel u een verkeerd voltage adapter meegeven en dan zijn zij verantwoordelijk.

Ik zou als ik u was naar uw verzekering gaan want het gaat om een brandschade en normaal gezien zou je een vergoeding voor krijgen.

Normaal gezien hebt je ook een rechtbijstand en dan kan de verzekering de computerzaak de schade terug vorderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

als je een nieuwe adapter hebt gekregen moet je idd zien, meestal hebben deze een knop om het voltage in te stellen. Als deze spanning te hoog zou geweest zijn, kan dit wel mogelijk zijn.

60 euro voor een adapter is natuurlijk wel genoeg, als je een beetje googled vind ik toch al heel wat goedkopere prijzen

Link naar reactie
Delen op andere sites

beste mensen, bij de herstelling had ik mijn origineel adapter meegegeven en ik heb deze ook teruggehad. Ik heb dus geen nieuwe gekregen en na de herstelling heb ik ook met diezelfde (mijn) adapter de laptop opgestart met alle gevolgen vandien.

Van die verzekering is misschien een goed idee, ik ga hier achter eens informeren maar het blijft toch heel raar...

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.