Ga naar inhoud

Doet niks meer!


Lino

Aanbevolen berichten

Hallo,

Mijn laptop doet niks meer.

Alleen de aan/uit knop, wireless knop (rood),branden wel, doen niks.

De caps- en num-lock knipperen regelmatig tegeljkertijd.

Voor de rest doet hij helemaal niks, geen een knopje doet het op toetsenbord en heb geprobeerd om een herstelschijf erin te doen, cd-rommaaakt geluid, maar start verder ook niet op!

Ik heb geen flauw idee wat er aan de hand, maar denk eerder een virus!

Ikhoop dat julie mijn aan informatie kunnen helpen over wat dit is.

Oja, welmerkte ik vorige week paar keer op, dat er iets van systeem gecontroleerd werd, wat tie van te voren nooit eerder deed. Afgelopen vrijdag deed hij het nog, alles, normaal uitgezet en in de avond dit probleem.

Zou het erg waarderen als iemand mij kan zeggen wat er aan de hand is en hoe ik het kan oplossen.

Heb een laptop.

Heb wel wat verstand van Pc's, maar dit gaat me te ver.

Bvd

Groeten,

Lino

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je reactie

Nee, beeld is en blijft zwart, hoor wel een bliep in begin, f8 lukt niet.

Die stappen weet ik en wou dat dus ook gaan doen.

Doet echt niks meer, zie lampje harde schijf ook niet knipperen,helemaal niks.

Kan het zijn dat er iets kapot is van binnen aan hardware?

Of is dit een software probleem?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je via veilige modus en via een opstart-cd geen resultaat behaalt Kan je nog proberen of de batterij verwijderen effect heeft.

Dus de batterij verwijderen en enkel de stroomkabel gebruiken, en omgekeerd enkel op batterij proberen.

Helpt dat ook niet zit je met een hardware probleem.

Is je laptop nog in garantie, kan je best contact opnemen met de leverancier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan dus niet via veilige modus, heb geen opstart-cd en helaas, garantie is verlopen.

Had ook geprobeerd, alleen net stroom en batterij, was in belgie, dus dacht eerst dat misschien aan voltage van daar lag.

Maar thuis had ik het dus ook.

Ik vrees het ergste dat me laptop gewoon gecrasht is en reperatie duurder uitkomt dan een nieuwe aanschaffen!?

Laptop is 3 jaar oud en is jaar geleden dat ik de fabrieks instellingen opnieuw geinstalleerd heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Dag Lino,

Heb je de PC terug aan de praat kunnen krijgen?

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wou je even bedanken voor je reacties, maar heb er niet veel aan gehad. Heb van alles geprobeerd, maar helaas !

Er is naar gekeken en harde schijf en ram geheugen ligt het niet aan, die zijn nog intact!

Dus waarschijnlijk is het toch de grafische kaart!

Maar ben er nog mee bezig!

Groeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.