Ga naar inhoud

Internetverbruik op macadress natrekken


Snoopyfreak

Aanbevolen berichten

Beste forumleden,

Thuis stoten wij telkens na enkele weken op de downloadlimiet... Wij zitten met 5 à 6 mensen op het netwerk en iedereen ontkent dat zij downloaden... Nu is de vraag, bestaat er een programma waarmee je het internetvebruik per macadres kunt natrekken?

Dus 1 programma op 1 computer (niet op alle comps apart want dan kan ieder dat nog manipuleren).

Zodat je een lijst krijgt per macadress hoeveel dat die persoon gedownload heeft.

Dank alvast!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je 5 à 6 mensen op het netwerk zijn dat heb je zonder echte download veel download.

Reken op 135 à 225 Mb per computer bij normaal internet gebruik.

In uw geval kan het gemakkelijk 1,35 Gb per dag zijn.

Als uw kinderen ook chat met live beelden dan loopt de download nog veel sneller.

Ik weet niet bij welke provider je bent maar bij Telenet kan je naar Mijn Telenet gaan en dan rechts bovenaan telemeter klikken en dan details en dan ziet je hoeveel download er per dag is.

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag was ons systeem voor het eerst gecrash.

Toen ging ik naar de oorzaak zoeken en wat bleek dat er enorm veel gedownload werd namelijk 12 GB

Ik zei tegen mijn zoon dat hij enorm aan het downloaden was.

Wat bleek dat hij helemaal niet aan het downloaden was maar gewoon naar youtube aan het kijken was maar dan de hele avond.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.