Ga naar inhoud

Media player werkt niet op het internet


Shanil

Aanbevolen berichten

  • Reacties 24
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Dat gebruik ik ook al een tijdje. Dat is een hele goede media speler. Maar de internet explorer en mozilla firefox gebruikt het niet om bestanden af te spelen die normaal met WMP wordt afgespeeld.

Of kan je dat zo instellen dat explorer en mozilla VLC gaat gebruiken voor de bestanden die normaal met WMP worden afgespeeld in de browser?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit heeft niet geholpen. Ik denk dat toch het probleem bij WMP ligt. Dat denk ik omdat je bij opties nog steeds niet alle tabjes ziet die je normaal ziet.

Misschien kan het liggen dat ik het perongeluk heb uitgeschakeld ergens. Ik heb microsoft Windows Vista Business. Je kan hiermee denk ik overal restricties op leggen. Misschien heb ik dat perongeluk gedaan op de opties van WMP en de mogelijkheid om WMP filmpjes te zien in m'n browser. Misschien is dat. Weet iemand hoe je dit kan fixen? of heeft iemand een andere oplossing?

Ik ben ten einde raad!!:bawling::s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat deze persoon hetzelfde probleem had:

Heb dit gevonden het forum van: Gratis Software Site Forum :: Onderwerp bekijken - Geen streeming video bij wmp 11 onder Vista

Citaat:

Simpeler fix om uitzendinggemist.nl-streams op Vista Home goed te kunnen bekijken:

Eventueel eerst:

internet explorer> extra>internetopties: tab geavanceerd > beveiliging

actieve inhoud mag worden uitgevoerd in bestanden op mijn computer : aanvinken

herstarten

De driver van je grafische kaart updaten (in dit geval dezelfde als in bovenstaand bericht):

rechtsklikken op ikoon Computer (op je desktop)

Eigenschappen > kies onder Taken : Apparaatbeheer (geef toestemming om door te gaan)

Klik op het plusteken bij Beeldschermadapters, er verschijnt (in mijn geval):

Mobile Intel® 965 Express Chipset Family: geef dit een dubbelklik

Ga naar de tab Stuurprogramma en kies Stuurprogramma bijwerken (zorg dat je online bent).

Klik dan op Automatisch naar bijgewerkte stuurprogramma's zoeken...

Het kan een tijdje duren, af en toe zal zelfs het scherm knipperen,

maar uiteindelijk werken de streams na de herstart.

Happy viewing !

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.