Ga naar inhoud

PC herinstalleren: probleem?


jenss

Aanbevolen berichten

Beste,

Zonet probeerde ik mijn pc te herinstalleren, dit doe ik door op f11 te drukken als mijn pc opstart. Het is me in het verleden al gelukt maar nu krijg ik een bluescreen:

a problem has been detected and windows has been shut down to prevent damage to your computer.

UNMOUNTABLE_BOOT_VOLUME

if this is the first time you've seen this stop error screen, restart your computer. if this screen appears again, follow these steps:

check to make sure any new hardware or software is properly installed.

if this is a new installation, ask your hardware or software manufacturer for any windows updates you might need.

if problems continue, disable or remove any newly installed hardware or software. disable BIOS memoryoptions such as caching or shadowing. if you need to use safe mode to remove or disable components, restart your computer, press F8 to select advanced startup options, and then select safe mode

technical information:

*** stop:0x000000ED (0x84BF4E20. 0xC0000185. 0x00000000. 0x00000000)

Ik had toch enorm graag mijn PC geherinstalleerd (de backup staat op een apparte partitie).

Ik heb wel onlangs een nieuw moederbord gestoken.

Iemand enig idee wat ik hiermee moet?

alvast bedankt!

Jens

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt een nieuw moederbord geplaatst en vanaf dan heeft je Windows niet meer gewerkt.

Daarom wil je Windows eigenlijk herinstalleren via de functie "terug naar fabrieksinstellingen", klopt dat?

Het probleem dat in die image je oud moederbord vermeld staat en niet het nieuwe.

Als je een nieuw moederbord plaatst moet je een zuivere installatie doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Dag jenss,

Is het herinstalleren gelukt?

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.