Ga naar inhoud

Geschiedenis niet volledig verwijderd?


Aanbevolen berichten

Hallo,

Normaal verwijdert mijn internetbrowser (IE8) vanzelf de geschiedenis (via Internetopties>Browsegegevens verwijderen). Maar als ik nu op youtube surf zie ik een lijst met aanbevolen filmpjes, terwijl dit eerder niet zo was. Hoe zou dit kunnen komen? Is mijn internetgeschiedenis niet volledig verwijderd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen idee, ik heb in ieder geval geen account van youtube.

Maar nu heb ik via Internetopties>Browsegeschiedenis> heb ik Gegevens van favoriete websites behouden afgevinkt en nu lijkt het terug in orde.

Toch vind ik het vreemd dat dat probleem nu opdook terwijl ik er daarvoor nooit last van had en niks veranderd heb aan mijn instellingen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je zeker bent dat je probleem opgelost is mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Dag arctic fire,

je hebt niks meer van je laten horen.

Ik veronderstel dat je het probleem opgelost gekregen hebt?

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.