Ga naar inhoud

kopie van een kasticket van office 2010


rdln

Aanbevolen berichten

hallo,

Ik heb een een rare vraag, ik heb een kopie van een kasticket nodig van een aankoop van office 2010 want ik ben het mijne stomweg kwijt en ik moet dit nu voor iets kunnen voorleggen.

Als iemand een kasticket heeft van liefst in november 2011 aangekochte office 2010 bij mediamarkt en een kopietje van het ticket wil sturen zou ik heel dankbaar zijn.

grt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mits enige moeite en opzoekwerk kan de winkel dat terugvinden in het dagrapport lijkt me ?...:hmmmm:

Een ander ticket zal niet meteen een oplossing voor je zijn aangezien dat een ander ticket waarschijnlijk ook een ander filiaalnummer zal vermelden.

Ik zou open kaart spelen met de medewerker, zo ga je het meeste kans op succes hebben...mits enige goodwill.

Als je de verpakking nog hebt zou ik die ook meenemen, mogelijk zijn daar nog verwijzingen (sticker, barcode, ...) op aanwezig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb deelgenomen aan een wedstrijd en daar heb ik alles ingegeven zoals het serienummer enzo en de winkel waar het gekocht was, nu vragen ze enkel nog eens het ticketje als bewijs. Dus het is volgens mij niet zo belangrijk filiaalnummer erop staat maar enkel de aankoop van office en de datum.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben van mening dat er tal van tips gegeven zijn om dit op een eerlijke manier op te lossen...zoals altijd duurt eerlijk het langst.

Omdat je vraag op de rand van de legaliteit balanceert sluiten we dit topic dan ook hier af.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.