Ga naar inhoud

USB Cassette converter


rdcoster

Aanbevolen berichten

gewoon de cassette converter inpluggen. audacity opstarten. als de opneemknop aanklikt en de cassette aanzet krijg je de muziek op je pc. bij mij lukt dat ook. daarna exporteren als mp3 bestand. en als ik m dan afspeel, heb ik geen geluid.... weet iemand daar de oplossing voor?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste rdcoster,

ik heb de nieuwe versie ook gedownload en ook de pluginn, de lame mp3 encoder en de ffmpeg..., en als ik het apparaat aansluit, de recordbutton aanklik en het bandje aanzet kan ik meteen opnemen. ik hoef apparaat niet eerst te selecteren. misschien dat het bij jou ook zo werkt? mvg,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste marsman74,

Ik heb dat geprobeerd en het wil maar niet lukken. Wat bedoel je met '...ook de pluginn, de lame mp3 encoder en de ffmpeg...' ?

Ik heb de indruk dat er iets heel fundamenteel fout is. Ik hoor wel een klingelsignaal op 't moment dat ik het apparaat inplug, maar daar blijft het bij.

Mvg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.