Ga naar inhoud

powerpoint


mabo07

Aanbevolen berichten

Hallo

Sinds kort zijn mijn powerpoints die ik op de pc heb staan veranderd van icoon en van extensie van ppsx naar pps.Als ik een powerpoint binnen krijg is het steeds een pps,en opend ook niet in powerpoint voorstelling.De ppsen die op mijn pc staan hebben allen een icoontje gekregen met een rode afbeelding erin.Anders kreeg ik en maakte ik ook zelf ppsen met powerpoint 2007 en dit waren ook met ppsx deze werden opgeslagen als powerpoint voorstelling.

Werk met win 7

powerpoint2007

Bedankt Mabo07

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga via start-> configuratiescherm-> standaardprogramma's-> een bestandstype of protocol aan een specifiek programma koppelen na of de bewuste bestandsextensies aan het juiste programma gekoppeld zijn.

Hoi Clarkie

Het prog powerpoint staat bij mij niet in de linker rij erbij,hoe nu verder?

Alvast bedankt voor je reactie

Mabo07

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jawel Clarkie bij de extensies staat bij mij het zelfde,maar hier

x63x+xwAAAABJRU5ErkJggg==

Groeten Mabo

---------- Post toegevoegd om 10:01 ---------- Vorige post was om 09:54 ----------

Hallo

Wat hier beneden fout is gegaan weet ik ook niet,dit snap ik niet ,Heb gewoon een knipsel van de programmas ingevoegd.

Croeten Mabo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.