Ga naar inhoud

Blokkage van de pc door aanraking van iets op het toetsenbord.


Jokke

Aanbevolen berichten

Het volgende is mij overkomen.

Ik was bezig met iets te tijpen en, denk ik, bij aanraking van het toetsenbord (letter of zo) blokkeert ineens de pc. De muis is weg, ik kan niets meer tijpen. Van miserie heb ik dan de pc afgezet en opnieuw opgestart.

De blokkage toont zich als volgt : juist, in de linkerhoek, boven het tochpad staat een heel klein lampje. Wel dit lampje is rood (het brandt normaal anders nooit)

Wat is de procedure om dit ongedaan te maken ?

Bedankt voor alle hulp.

Ik werk met laptop HP, windows 7.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de handleiding van je HP opgezocht, blijkbaar is er een aan/uit knop van het touchpad die je geactiveerd hebt.Je touchpad staat nu dus uit.Je moet juist onder het lampje op een knopje tweemaal snel tikken om de touchpad terug in te schakelen.

Zie afbeelding.post-23245-1417704813,472_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Dag jokke,

Heb je het touchpad terug ingeschakeld gekregen?

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.