Ga naar inhoud

computer erg langzaam


tulp85

Aanbevolen berichten

hallo ik heb een hp laptop mijn harde schijf was kapot en toen een nieuwe in geplaats en ook hebben ze toen ook een nieuwe software op geplaats.

maar nu start hij heel lanzaam op en wanneer ik op het internet wil duurt ook heel lang voordat er de pagina's door komen kortom hij is erg langzaam er er een oplossing voor dit probleem

aangepast door tulp85
aanvulling
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je ook het model en modelnummer van de laptop?

Download en installeer Speccy.

Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.

speccy.png

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " Bestand - Publiceer Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Wil je in woord en beeld zien hoe je een logje van Speccy maakt en plaatst kun je dat Hier lezen.

Ook Dit (KLIK) filmpje laat zien hoe je een Speccy-logje kan plakken in je antwoord.

Na het plaatsen van je logje wordt dit door een expert nagekeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

het duurde meer dan een uur om dit voor elkaar te krijgen zo langzaam is hij op dit moment.

de laptop is een compaq nx9010 ik had vorig jaar een gecrasde hard disk die heb ik vervangen ik heb toen weer windows xp er op laten zetten en sindien is hij heel en ik bedoel heel erg traag. hierbij zend ik de link van de speccy.

http://speccy.piriform.com/results/E8Zun4GRsTwfoVBbWzd3mZH

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met een Celeron van 2.6 GHz en slechts 256 MB Ram ga je nooit grote snelheden halen.

Wat ook opvalt zijn de hoge temperaturen.

Te hoge temperaturen van een PC / laptop worden meestal veroorzaakt door een te hoog stofgehalte.

Om dit op een veilige manier te verwijderen verwijzen we graag naar deze zeer duidelijke uitleg.

Neem de tips grondig door en doe het nodige om je systeem stofvrij te (laten) maken…nadien kan je ons dan de nieuwe resultaten van Speccy bezorgen.

Als je het zelf niet aandurft, ga er dan mee naar een winkel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

kan het zijn omdat ik er een grotere harde schijf in heb geplaats dat hij langzamer is.zo wat kan ik er aan doen om hem sneller te maken zodat het weer aceptabel is .

ik heb mijn laptop uit elkaar gehaald en helemaal schoon gemaakt hij was inderdaat er stopfig ,bijgaand stuur ik de nieuwe speccy link http://speccy.piriform.com/results/pq43QVmKXcjByUBqhqtBD3o

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.