Ga naar inhoud

verwijderen van "Windows old"


djdanvan

Aanbevolen berichten

Beste PCH,

Ik heb mijn computer opnieuw geinstalleerd met windows7

maar nu staat er daar een map met "windows.old" die nogal veel GB in beslag neemt.

En ik niet meer over zoveel vrije ruimte beschik op C, wil ik die verwijderen.

Ik krijg die niet op een normale wijze weg, kan ik deze wel verwijderen en hoe?

Wie wil me helpen?

groeten djdanvan

Link naar reactie
Delen op andere sites

  1. Klik achtereenvolgens op Start
    VistaStartButton.jpg
    , Alle programma's, Bureau-accessoires en Systeemwerkset.
  2. Klik op Schijfopruiming.
  3. Klik in het dialoogvenster Opties voor schijfopruiming op Bestanden van alle gebruikers van deze computer.
    Opmerking Als het dialoogvenster Gebruikersaccountbeheer wordt weergegeven, typt u het beheerderswachtwoord en klikt u op OK. Klik anders op Doorgaan.
  4. Selecteer in het dialoogvenster Schijfopruiming:station selecteren de schijf die u wilt opruimen en klik op OK. Wacht tot de computer is gecontroleerd op overbodige bestanden.
  5. Klik op het tabblad Schijfopruiming en zoek het selectievakje Vorige Windows-installatie(s).

  6. Als het selectievakje Vorige Windows-installatie(s) wordt weergegeven, schakelt u het vakje in en klikt u op OK.
    Als het selectievakje niet wordt weergegeven, gaat u naar stap 7.
  7. Als u wordt gevraagd het verwijderen van bestanden te bevestigen, klikt u op Bestanden verwijderen.
  8. Wacht tot de bestanden zijn verwijderd. De map Windows.old is nu verwijderd van uw computer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 maanden later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.