Ga naar inhoud

Internet Explorer 8


Reintje

Aanbevolen berichten

Hoi Reintje,

Over het algemeen is deze melding niet veel zorgwekkend. Let er telkens goed op dat je wel degelijk op de site bent waar je heen wou in jouw geval zou dat dus www.google.com , .be of .nl moeten zijn. Als je hebt gecontroleerd dat je op de correcte site bent mag je zonder problemen op 'ja' drukken.

Ik zie ook dat je nog gebruik maakt van Internet Explorer 8... dit terwijl ondertussen al versie 9 verkrijgbaar is. Wens je de beste bescherming van Internet Explorer, dan raad ik je aan de laatste versie te installeren. Meer informatie hierover vind je hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Google Chrome is dan het beste wat je kan installeren! zo als jelledr aangeeft.

Je draait Windows XP zie ik dan is internet Explorer 9 niet beschikbaar voor jou versie dan zou ik upgraden naar vista of Windows 7.

Groetjes xXMXHXx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Maco

dankjewel voor het reageren,ik heb IE9 nog niet willen installeren omdat

ik al veel gelezen heb dat IE9 niet goed zou werken met XP,(32bits)

waar ik nog altijd met werk,

heb ondertussen iets gevonden op het net om van dat venster af te geraken,

maar weet niet of ik dit mag doen:hmmmm:,lees hier onder,

  • Start Internet Explorer
  • Klik in het menu van IE op Extra en selecteer Internetopties
  • Klik op het tabblad Beveiliging en klik onderaan op de knop Aangepast niveau…
  • In de lijst met Instellingen die nu wordt weergegeven, scroll je een stuk naar beneden tot je de tekst Gemengde inhoud weergeven ziet staan (zie ook screenshot hieronder)
  • Selecteer daar het vakje Inschakelen en klik onderaan op de OK-knop
  • Klik tenslotte op Ja in het venster dat verschijnt om de instellingen op te slaan.
  • Groetjes Reintje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Reintje

Kan ik begrijpen maar Google Chrome is echt een aanrader voor je omdat je gewoon je oude browser kan blijven gebruiken maar deze browser heeft meer bescherming en meer optie's die je zeker handig gaat vinden! en hij is 5x keer zo sneller dan De Standaard Browser.

Hoe ik er op kom dat het zo is zou ik graag willen als je dit even doorleest dan zou je misschien aanraden hem misschien toch nog te installeren. :top:

https://www.google.com/chrome/intl/nl/more/index.html

Groetjes xXMXHXx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je krijgt de melding al als je IE wil openen?

Welke pagina staat als startpagina?

Voer eerst eens onderstaande uit:

- Open Internet explorer.

- Ga naar het menu Extra en kies Internetopties.

- Op de tab Geavanceerd klik je onderaan op de knop Opnieuw instellen...

- Klik nogmaals op Opnieuw instellen.

- Klik op Sluiten en herstart internet explorer.

Opmerking:

Bovenstaande procedure kan ook volautomatisch gebeuren, door dit programma te downloaden en uit te voeren: reset IE naar standaardinstellingen (klik erop).

Meer info over het opnieuw instellen van IE, vindt u hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Dag Reintje,

Is je probleem opgelost?

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.