Ga naar inhoud

incredimail


gaap65

Aanbevolen berichten

hallo ik heb een update van incredimail geinstalleerd nu kan ik af en toe niet schrijven en verzenden doet hij al helemaal niet heb incredimail al jaren werk altijd goed heb het al een paar keer verwijderd maar er blijf elke keer iets achter want me email adressen komen steeds terug wie kan me helpen a.u.b me emails komen wel gewoon binnen heb de instellingen al 20 x na gekeken maar die staan goed alvast bedankt gaap65

aangepast door gaap65
Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan je het probleem beter omschrijven?

je hebt het ook over die e-mailadressen komen steeds terug, bedoel je ontvangen e-mails die je verwijderd had?

Welke foutmelding(en) krijg je?

Via welke provider werk je?

hallo ik heb upc ik bedoelde als ik incredimail verweiderd heb via software als ik dan incredimail weer installeert komt me e maillen weer terug als je alles verwijderd moet je alles weer opnieuw je e mail adressen weer invullen er bijft dus iets hangen wat niet verweiderd word alvast bedankt voor de moeite groetjes gaap65

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga naar je webmail (klik erop) en verwijder de mails die je niet meer nodig hebt.

Sluit dan je webmail af en open incredimail, heb je het probleem nu nog?

Controleer ook je instellingen nog eens, misschien staat er in je software een vinkje bij "kopie van berichten op de server achterlaten" zo blijf je de mail opnieuw binnen krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag gaap65,

Fijn te lezen dat je probleem opgelost is.

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.