Ga naar inhoud

beeldscherm wordt plots lichtblauw met donkere verticale lijnen, kan niets meer doen


gunny

Aanbevolen berichten

Hallo,

Dit probleem heb ik nu al een paar keer voorgehad, en weet niet hoe dat komt ??

Ik kan uren op de pc bezig zijn, soms een paar dagen en dan plots krijg ik een lichtblauw grijsachtig beeld met fijne verticale donkere lijnen, ik kan niets meer doen op de pc dan alleen de startknop een paar sec. inhouden en dan terug opstarten .

En dan werkt hij weer normaal , tot na een paar uur of dagen soms.

mijn GPU is rond de 40° a 50° dus normaal .

Ik heb geen idee wat dit kan zijn

Groetjes gunny,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je al eens getest met een ander beeldscherm?

Heb je recent een herinstallatie uitgevoerd?

Voer onderstaande ook uit:

Download en installeer Speccy.

Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " Bestand - Publiceer Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Wil je in woord en beeld zien hoe je een logje van Speccy maakt en plaatst kun je dat Hier lezen.

Ook Dit (KLIK) filmpje laat zien hoe je een Speccy-logje kan plakken in je antwoord.

Na het plaatsen van je logje wordt dit door een expert nagekeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.