Ga naar inhoud

Handtekeningen in Outlook


Teameaux

Aanbevolen berichten

Dag forummer,

Voor mijn werk moet ik vaak dezelfde teksten typen. Dus heb ik die teksten opgeslagen als verschillende handtekeningen.

In de XP-tijd kon ik dus makkelijk 6 verschillende handtekeningen onder elkaar invoegen in een mailbericht, maar sinds Windows 7 (Outlook 2010) vervangt de ene handtekening de andere handtekening.

Met andere woorden; ik kan maximaal één handtekening toevoegen aan een mailbericht.

Weet jij misschien hoe ik mijn Outlook zo in kan stellen dat ik weer meerdere handtekeningen in één bericht kan zetten? Google heeft geen enkele oplossing.

Met vriendelijke groet,

Teameaux

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Dag Teameaux,

Is je probleem opgelost?

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.