Ga naar inhoud

Voeding van desktop maakt tikkend/klikkend geluid... Ten einde raad :(


Gast pieterjan1508

Aanbevolen berichten

Gast pieterjan1508

Goede avond allen,

Ik zit reeds enkele weken met een zeer vervelend probleem en niemand weet wat het zou kunnen zijn.

Ik heb reeds gebeld met Dell, maar daar geloven ze het niet eens en willen ze al zeker niet helpen.

Het zit zo:

Sinds enkele weken maakt de voeding van mijn pc een tikkend geluid wanneer deze een tijdje draait (soms al wat sneller als anders), Nu vanaf dat het luid tikken/klikken begint stopt het niet meer. Het klikken zelf komt met ongelijke intervallen en duurt ook niet altijd evenlang. Het geluid is echt zeer hard.

-> zSHARE - Memo-2.m4a - Free File Hosting Service | Audio and Video Sharing | Image Uploading | Web storage (dit is het geluid opgenomen met mijn gsm)

Ik heb al een volledige hardware test gedaan en daar vind ik totaal geen fouten.

Ik heb mijn case opengedaan tijdens het klikken en alle fans (koelers) draaien perfect alsook de temperatuur is perfect. kabels zijn OK en voltage eveneens.Er zit niets vast of in de weg van de voeding fan. Ik weet zeker dat het geluid van de voeding komt want dat hoor je duidelijk.

Heb al uren op internet gezocht maar vind niet wat het zou kunnen zijn. Ben echt ten einde raad en maak me zorgen omdat dit toch over elektriciteit gaat. Kan iemand mij aub helpen met mijn raadsel?

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast pieterjan1508

Alvast zeer bedankt voor uw snel antwoord.

Wel ik heb geen verwarming maar wel een 5.1 systeem van logitech. Nu dat is al aangesloten sinds ik die pc heb en dat is nu toch al zeker een jaar, en voordien nooit problemen mee gehad. De pc zelf is wel bijna 2 maand niet gebruikt geweest (mocht dit belangrijk zijn).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zou kunnen dat door het feit dat de PC 2 maanden niet gebruikt is dat het misschien een beetje vochtig is.

Maar dat zou na 1 dag toch over moeten gaan.

Ofwel onderdelen even uithalen en afvegen met katoenen doek en weer erin.

Zo ook voor de luidspreker en dus de pinnen even eruit en droog maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.