Ga naar inhoud

pc wil (weer) niet opstarten


Ericvp1992

Aanbevolen berichten

Na het vorige probleem dat ik had, is het opgelost door de pc op te sturen. Na hem 3 weken kwijt te zijn geweest, kregen we hem vorige week weer. Ik was vanavond hw aan het maken, wou het lekker uitprinten, krijg is BSOD. Daarna startte ik de computer opnieuw op, waarop ik het bericht kreeg dat windows niet wilde starten. Dus deed ik opstartherstel, dat heb ik een uur lang aanlaten staan, maar er gebeurde ook niks.

Dus drukte ik de pc weer uit en aan, kreeg ik het opstartscherm van Packerd Bell telksens opnieuw te zien.

Nu krijg ik alleen nogeen opstartscherm van Packerd Bell te zien, en daarna een zwart scherm.

Ik heb dit probleem ook aan een kameraad van me voorgelegd, en die denk dat het iets met geheugen of iets dergelijks te maken heeft.

Mijn vragen zijn nu

Ten eerste, wat kan er allemaal (weer) mis zijn met de computer?

Ten tweede, als de problemen geheugengerelateerd zijn, zijn we de computer dan weer 3 weken kwijt?

Zo, dat was een bericht laat op de avond:P

Mvg, Eric

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je wilt printen dan wordt er eerst naar de harddisk geschreven en dan pas naar de printer verstuurd.

Dus vermoed ik dat je een harddisk probleem hebt.

Maar het kan ook zijn dat je pure pech hebt en dat je een echte probleem computer hebt.

Zulke computer blijft je altijd sukkelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.