Ga naar inhoud

Tijdelijke blokkade hotmail account


Diederick

Aanbevolen berichten

Mijn hotmail account is tijdelijk geblokkeerd. Om dit op te heffen wordt gebruik gemaakt van een code. Deze code wordt toegezonden naar een mobiel nummer. Ik ben echter op wereldreis (op dit moment in China) en heb per land een sim kaart en dus een ander nummer. Als ik mijn mobiele nummer wijzig (met het daarbij behorende land toegangsnummer) ontvang ik bericht in de taal van het land. Ik spreek evenwel geen Chinees. Op hotmail kan ik geen mogelijkheid vinden hen een directe email te sturen om een oplossing te vragen. Bijkomend probleem: in China zijn veel sites geblokkeerd of is het doorklikken op sites onmogelijk gemaakt. Weet iemand een oplossing voor dit probleem?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou tijdelijk even de sim kaart van uw land nemen en dan even de hotmail naar de juiste sim laten verzenden en daarna kan je sim van China terug plaatsen.

Niet zo lang geleden is er een klink tussen Google en china.

Misschien helpt het met ander zoekmachine

Helaas niet mogelijk. Enkele maanden geleden is in Argentinie mijn mobiele telefoon gestolen. Dit is de reden dat ik in ieder land een andere sim kaart aanschaf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.