Ga naar inhoud

Voeding met vermogen van 2kW onder de loep genomen


Yannick

Aanbevolen berichten

die voeding is ook eerder bedoelt om in dergelijke pc's te gaan zitten. Die producent verwacht langs geen kanten dat dat in standaardpc's terecht komt ;).

Mensen die een Watersetupje en een TEC zitten hebben bevoorbeeld... als ik een TEC op mijn cpu zou zetten moet ik er eentje van minstens 250w en bij voorkeur een van 300w op steken. De meeste kunnen werken op 12V, dus dan kan je dat intern vanaf je pc voeding afnemen zonder dat je een apparte tecvoeding nodig hebt. Je moet eerder aan dergelijke doeleinden denken

@Darthia;

Ik geloof wel dat overklokkers daar kunnen raken hoor. Je moet eens kijken wat voor systemen mensen op Xtremesystems soms hebben. Daar zijn 2 Xeons (van die standaard 130W zuipende cpu's) die zwaar overklokt zijn, waar TEC's van nog eens 300W op zitten (dan zit je met je cpu's + de koeling ervan al bijna op een kilowat) en waar ze dan een dikke SLI/Crossfire config op steken niet zo'n grote uitzondering. Het is ook op dat volk dat ze met die voeding mikken, dus er zal wel degelijk vraag naar zijn (zij het door een vrij klein publiek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

mwoah.. servers zouden er ook wat mee kunnen. Maar die delen vaak op in meerdere voedingen.

Grote servers zouden er wat mee kunnen.

Maar het word allemaal groter en omvattender.

Kijk naar die link die er in een post eronder bij is gezet, die pc.

Ik wil mn benchmark wel eens testen als ik Crysis op die pc zet.. man wat een power.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.