Ga naar inhoud

knoppen bovenaan kapot


eques

Aanbevolen berichten

Hallo

Ik werk met een HP Pavillion dv7 3155 eb laptop. Hier staan boven mijn toetsenbord een soort van touchscreen knopjes. Onder andere om het geluid te regelen en op play te duwen enz. Nu staan mijn wifi knop hier ook tussen, maar plots werkt geen een van die knopjes meer. Dus ik dacht van ja dan zet ik gwn wifi via een andere manier op, maar via de fn knop gaat dat niet (heb op het forum gelezen dat het normaal zo gaat). Dus weet er iemand hoe ik die knopjes terug kan laten werken of hoe ik mijn wifi anders kan aanzetten. Als ik die wifi al aankrijg zou dat al veel doen want geluid enz kan ik ook anders bedienen maar wifi voorlopig nog niet. Graag hulp want zonder draadloos internet ben je niet veel met een laptop :-)

Alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Nee, ik zal het direct doen en laat dan iets weten

---------- Post toegevoegd om 19:03 ---------- Vorige post was om 18:51 ----------

Het is geupdate, maar dat blijft ongeveer hetzelfde dus misschien dat ik al de laatste versie had. Maar zou het niet eerder komen door die knopjes die nu ook niet meer werken aangezien ik de wifi niet meer kan inschakelen vanaf dat die knopjes niet meer werkten. Kan het bijvoorbeeld niet zijn dat iemand die per ongeluk heeft uitgeschakeld of zo want het is toch raar dat ze van de ene op de andere dag niet meer werken :hmmmm:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.