Ga naar inhoud

Hoe back up in laptop steken?


kristof28

Aanbevolen berichten

Hoi,

Ik heb mijn laptop vandaag in de marko binnengebracht omdat ik er bleef problemen mee hebben.

Elke keer als ik mijn laptop opstart krijg ik eens engelse melding dat ik een back up moet maken, dat de harde schijf moet vervangen worden en dat een definitieve stop niet uit te sluiten is...

Als ik mijn laptop terug krijg. Zou dit dan in orde zijn, dus zoals ik een nieuwe laptop uit de winkel mee neem?

Of zouden ze eventueel enkel een andere harde schijf in steken. Maar dan is dit zonder mijn besturingssyssteeem windows 7?

Vorig jaar heb ik een back up gemaakt en op mijn externe harde schijf gezet. Dat is 25,5 gb groot. Maar hoe zet ik dat nu over op mijn laptop? En of hoe zet ik dat correct op dvd schijfjes?

Vriendelijk bedankt

aangepast door kristof28
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt de laptop al binnengebracht, dus best even afwachten wat het probleem is en hoe ze het oplossen.

Heb je een backup van al je persoonlijke bestanden? dat is het belangrijkste.

Als je de laptop terug krijgt zal er zeer zeker het besturingssysteem op staan hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt de laptop al binnengebracht, dus best even afwachten wat het probleem is en hoe ze het oplossen.

Heb je een backup van al je persoonlijke bestanden? dat is het belangrijkste.

Als je de laptop terug krijgt zal er zeer zeker het besturingssysteem op staan hoor.

Ik moet van mijn persoonlijke bestanden niets terug hebben!

Het enigste waar ik bang voor heb is dat die laptop gaat terug komen zonder windows 7 op!

Maar blijkbaar zou dit volgens jou geen probleem moeten zijn. Sjoef. :-)

Dank u wel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.