Ga naar inhoud

Loopt vast bij bootscherm


Glekke

Aanbevolen berichten

De versie nummer op de site van Asrock is hoger maar ouder.

Op de site van Intel in de versie lager maar recenter, ga eens naar deze site van Intel en laat eens automatisch checken of er nieuwere drivers zijn.

Klik gewoon op Check your systeem for the latest updates en volg de aanwijzingen.

Is er een nieuwere driver beschikbaar?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 36
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Of een BIOS update de mogelijke oplossing bied is nog maar de vraag. Op de download site van Asrock is er vrij weinig te lezen over de problemen die een BIOS update verhelpt.

Bedenk wel als een BIOS update faalt dit niet onder de garantie valt. Mocht je het toch willen proberen wil ik je wel verder helpen.

Je had BIOS 1.10 en de nieuwste is als ik het goed heb 1.30.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Om hier even verder te gaan; heb dus met hulp van hier, vrijwel alle mogelijke opties geprobeerd zonder succes.

Ik had ook nog een Windows XP pro liggen (jaren geleden eens nieuw gekocht). Weer een volledige format gedaan en deze geïnstalleerd, alles werkt nu zoals het hoort en aangezien dit toch maar als HTPC word gebruikt voldoet XP wel...

Dus bij deze is het min of meer opgelost denk ik...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 maanden later...

Om het hier ook ff opgelost te krijgen, heb een gelijkaardig probleem gehad op mijn volledig nieuwe pc (op de HDD na), en deze had ongeveer dezelfde problemen. Na het vernieuwen van de HDD, ging het zonder problemen.

De HTPC zal nog wat moeite hebben met win7 denk ik, nu nog steeds draaiend met win xp ! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.