Ga naar inhoud

nieuw moederbord: windows xp wil niet installeren


Mik

Aanbevolen berichten

  • Reacties 29
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Als je begint te installeren en moet je opnieuw opstarten en dan naar de bios gaan en bij tab boot harddisk selecteren als eerst boot.

Dus niet F12 maar DEL of F1 of F2

Anders eens met dvd van Windows 7 in herstelconsole en dan deze commando geven in DOS:

bootrec /fixMBR

bootrec /fixBoot

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

als ik de herstelconsole wil starten,vraagt hij welk stuurprogramma ik wil herstellen,maar bij mij staat er geen stuurprogramma op de schijf,ze zeggen dat je ook adhv een systeemkopie kan starten maar dat heb ik niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb nog eens geprobeerd met de xp cd en daat ging het wel,maar het probleem is nog steeds niet opgelost,er komt nog steeds op operating system not found.

Ik heb de harde schijf wel als eerste boot gezet en de cd speler als tweede,wat mij wel opviel is dat bij de harde schijf 2 onderverdelingen staan ide drive 1:alternate device en ide drive 2 st340... bij beiden staat een uitroepteken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.