Ga naar inhoud

Schermresolutie niet meer goed te krijgen


Kevain

Aanbevolen berichten

Hoi,

Ik krijg mijn schermresolutie niet meer goed... Tijdens opstarten is die eens uitgevallen wegens lage batterij en krijg het niet meer goed. Heb al geprobeerd via F8 bij opstarten en dan in 'video met lage resolutie' te starten en als ik dan de beeldschermresolutie wijzig bij 'Beeldscherm' dan kies ik voor 1024 x 768, maar ook dit is helemaal niet de resolutie die ik normaal had. Heb ook al eens een System Restore gedaan en dat haalde ook niets uit.

Hebben jullie enig idee hoe ik de resolutie uiteindelijk terug goed kan krijgen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Clarkie,

Ja dat was mijn last resort dat ik nog geprobeerd heb. Heb dan via paar omwegen te weten gekomen welk moederbord en welke videokaart ik heb op mijn pc. Ben dan naar de site van Asus gegaan en daar de drivers opnieuw geïnstalleerd. Daarna moest ik heropstarten en kreeg ik de resolutie terug naar de initiële instelling.

Ben zelf verbaasd dat ik die oplossing zelf gevonden heb, maar toch bedankt voor jouw hulp !

Groeten,

Kevin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.