Ga naar inhoud

explorer valt steeds uit


Aanbevolen berichten

ja dat is op alle websites. Het lijkt een beetje tijdsgerelateerd. Ik kan bijvoorbeeld hier op het forum komen, maar als ik een bericht terug aan het schrijven ben, krijg ik de melding.

Deze computer heeft nu ook even stil gestaan, dus nu moeten er waarschijnlijk ook wat drivers e.d. geupdate worden.

Het opstarten van de computer gaat prima, internetsite wordt ook snel geladen, alleen wordt hij steeds stil gelegd met de waarschuwing dat hij wordt afgesloten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer eens onderstaande:

- Open Internet explorer.

- Ga naar het menu Extra en kies Internetopties.

- Op de tab Geavanceerd klik je onderaan op de knop Opnieuw instellen...

- Klik nogmaals op Opnieuw instellen.

- Klik op Sluiten en herstart internet explorer.

Opmerking:

Bovenstaande procedure kan ook volautomatisch gebeuren, door dit programma te downloaden en uit te voeren: reset IE naar standaardinstellingen (klik erop).

Meer info over het opnieuw instellen van IE, vindt u hier.

Als bovenstaande niet helpt kan je als test een met een andere browser proberen, zoals firefox of Google chrome.

Heb je dan ook het probleem?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Dag raam,

Is je probleem opgelost?

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.