Ga naar inhoud

Knippen / Plakken zonder opmaak behouden


Jobmeister

Aanbevolen berichten

Sinds korte tijd lukt het me niet meer om te knippen en te plakken zonder dat de opmaak vervalt. Niet in Word, maar ook niet in bijvoorbeeld mijn Gmail. Als ik op de linker muisknop paste special zoek staat deze standaard uit. Ik heb office een keer gerepareerd. Vervolgens kan ik even knippen / plakken met opmaak maar even later niet meer.

Heeft iemand een idee wat er aan de hand is? De enige recente wijzigingen op mijn systeem is dat ik Skype heb geinstalleerd. Kan het daarmee te maken hebben?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Dag Jobmeister,

Is je probleem opgelost?

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Ik kwam onderstaande tekst tegen bij genoemd probleem, en bij mij bleek het de oplossing. Succes.

This issue came up on my Win7 32bit professional recently. It worked before.....

After spending hours searching for an answer online somewhere, and got NADA FROM 50 FORUMS......

MOST if not ALL memory management software WILL clear the clipboard queue every time it engages..and it does so very often..in seconds usually. Check to be sure you do not have any kind of memory management or RAM MANAGER type of software loaded.

In my case it was Advanced System Care 5 from IOBIT software...LOVE THE SOFTWARE on Win 7..speeds everything up and clears out all the BS Miscosoft stuff running at boot... almost completely. But you have to go into its config to tell it to ignore the clipboard cache when it does it's memory management tasks. Otherwise it kills copy/paste functionality totally.

I about pulled all my hair out on this damn problem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.