Ga naar inhoud

Domeinnaam dot.tk probleem


Aanbevolen berichten

Hallo,

ik heb nu al een tijdje een website die wordt doorgelinkt naar .tk domeinnaam, maar ondertussen heb ik de titel (die in het tabblad van de browser staat) verandert. Echter deze titel verandert niet als ik op de .tk pagina ben... Is er een mogelijkheid om dit opnieuw te verkrijgen?

Ik dacht eraan dit te doen door mijn .tk domeinnaam op te zeggen en opnieuw te nemen, maar weet niet of dit gaat en ga dit natuurlijk niet proberen met het risico de domeinnaam kwijt te zijn.

Ik heb een tijdje geleden al verschillende dingen geprobeerd, maar telkens zonder resultaat. Ook Google bood tot nu toe geen uitweg.

Weet iemand hoe ik dit kan doen?

Alvast bedankt.

PS: Staat deze discussie op de juiste plaats?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij is daar geen mogelijkheid toe, je kunt de name servers niet veranderen (is nodig om je website bij een andere host te hosten).

daardoor kun je nooit bij de bron van je .tk pagina (die eigenlijk alle content van de andere pagina om die van de .tk laat verschijnen, waarschijnlijk zonder de <head> tags etc over te nemen.

daardoor denk ik dat je de meta en title tags van de webpagina van je .tk site nooit kunt veranderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, de bedoeling is gewoon een gratis alternatief voor .be/.com/...

Wat ik wou zeggen is het volgende: als ik een andere domeinnaam aanmaak bij dot.tk, dat ik dan zeker ben dat ze gewoon de titel van mijn website overnemen, lijkt me eigenlijk wel logisch.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb even gekeken, misschien is er een mogelijkheid om de title tags te veranderen kijk maar op Tsjechisch .tk voor uw cursus tsjechisch leren of taalcursus tsjechisch

Maar misschien moet je daar ook wel voor betalen.

ik heb snel op de dot.tk website gekeken, en ik denk dat jij nu een doorlink versie hebt,

kijk op http://my.dot.tk/registration/register?domainname=website32

misschien (waarschijnlijk) moet je een dns versie nemen, daarmee kun je je website net als andere website's gewoon hosten, hierbij kun je wel de index.html veranderen en dus ook de title tag veranderen.

aangepast door ecence
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Ik zit met ongeveer zelfde probleem:

Op www.wijtrouwenop4augustus2012.tk onthoud hij nog altijd in mijn <title> "Squadra Caruso - Official Site".

Dit is de title van mijn allereerste index.html die ik online had gezet.

Ondertussen heb ik dit al enkele keren geupdate, maar die title blijft hij houden.

Is gelijk dat het in het geheugen van de domeinnaam vast zit :-)

Nog mensen met dat probleem?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.