Ga naar inhoud

harde schijf


jolin

Aanbevolen berichten

hallo

ik heb een externe harde schjif(2.5) gekocht voor de laptop(kleine) die je bij in de externe cd en dvd in steekt , nu als je kijk bij de hardware staat hij er wel tussen maar ik weet niet hoe ik daar iets kan op zetten want als je iets wilt opslaan, op de harde schijf dan gaat de cd open . ik vind hem ook niet bij de verwisselbare schijven externe dvd is van zolid

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo

mijn dochter heeft dus een kleine laptop maar daar staat geen dvd of cd speler op daarmee hebben we dvd speler appart gekocht

nu op die dvd speler was er behuizing voorzien om er een harde schijf bij in te steken tot 500 gb er staat dus bij "ondersteunt 2.5 sata harde schijf (max 500 gb ) " omdat ze nogal veel moet opslagen voor school hadden we die harde schijf gekocht

nu als je gaat kijken bij apparaten en printers staat hij er wel tussen maar als we iets willen opslaan geeft hij de harde schijf niet aan alleen de dvd speler als we dan op opslaan gaan ga alleen de speler op open maar we krijgen de harde schijf niet en hij staat ook niet bij verwisselbare schijven

bedankt

Zou het kunnen dat het gaat om een interne schijf i.p.v. een externe schijf.

Maar ik snap nog altijd niet wat die externe dvd er mee te maken heeft.

Kan je eens alles nauwkeurig uitleggen, want zo geraken we er niet.

[ATTACH=CONFIG]17598[/ATTACH]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk eens in schijfbeheer of daar die externe schijf aanwezig is.

  1. Klik op Start, klik op Uitvoeren, typ compmgmt.msc en klik op OK.
  2. Klik in de consolestructuur op Schijfbeheer. Het venster Schijfbeheer wordt weergegeven

Indien zichtbaar in schijfbeheer geef dan door wat er bij de schijf vermeld staat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo

er staat schijf vijf standaard 298.09 gb online 298,09 GB niet toegewezen

bedankt

hallo

ik heb een externe harde schjif(2.5) gekocht voor de laptop(kleine) die je bij in de externe cd en dvd in steekt , nu als je kijk bij de hardware staat hij er wel tussen maar ik weet niet hoe ik daar iets kan op zetten want als je iets wilt opslaan, op de harde schijf dan gaat de cd open . ik vind hem ook niet bij de verwisselbare schijven externe dvd is van zolid

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo

je bent een wonder dit stond er nu op nieuw volume in orde primaire partitie ik heb er iets proberen op te slaan en het lukt de dochter is gelukkige

heel hard bedankt

Klik er met de rechtermuisknop op.

Kan je er kiezen voor "nieuw eenvoudig volume"?

Kies bij het formatteren voor NTFS.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag jolin,

Fijn te lezen dat je probleem opgelost is.

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.