Ga naar inhoud

Mijn Dell PC start niet van zelf op


voscausa

Aanbevolen berichten

Beste, bedankt voor alle hulp en suggesties. Ik zie op tegen het inbouwen en het mogelijke gedoe met kabels en connectors, omdat ik daar geen ervaring mee heb. Inmiddels heb ik voor ruim € 3 een zogenaamde tussenschakelaar aangeschaft. Die steek je in de wandcontactdoos en geeft je de mogelijkheid te schakelen. Dat werkt goed, zonder stand-by. Volgens bespaarenergie.net bespaar ik dan ook nog eens € 30 stroomkosten.

Dan lijkt het me beter dat je eens langs gaat bij een PC hersteller.

Vaak hebben zij in hun werkplaats diverse onderdelen liggen om te proberen.

Als het aan je voeding zou liggen zijn ze er snel achter en hoef je geen onnodige onkosten te doen.

Normaal zou iedere voeding kunnen passen, maar dat is op afstand moeilijk te beoordelen.

een goede voeding van zo'n 300-350Watt heb je toch al voor zeg maar 40 tot 50€.

Mocht het idd de voeding zijn kies dan een goede merkvoeding om je oude te vervangen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is wel makkelijk en goedkoop opgelost :top:

En de oplossing verdient zich zelf nog eens terug. ;-)

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.