Ga naar inhoud

Hp printer problemen


sers

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik heb een HP printer HP Deskjet F4210.

Het probleem is als volgt:

Ik kan een test pagina afdrukken

Ik kan een foto afdrukken

Maar ik kan geen tekst (uit mijn inbox, Word of kladblok) afrdrukken

Het zal wel aan instellingen liggen maar ik weet niet waar.

Ik heb zoveel mogelijk de software en drivers weggehaald en opnieuw installed.

Wie kan mij helpen. Vroeger had HP een online chatservice maar tegenwoordig is dat alleen mogelijk binnen de garantietermijn. Jammer maar waar

Alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg geen foutmelding.

Als ik een bv een word doc open en dan op afdrukken druk krijg ik twee blanco pagina's eruit.

Als ik een foto open en ik druk op afdrukken dank komt de foto er uit

Net zoals een testpagina

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik een bv een word doc open en dan op afdrukken druk krijg ik twee blanco pagina's eruit.

Moesten er dan ook normaal twee pagina's afgedrukt worden maar dan met tekst?

Is het zwarte inktpatroon nog in orde? Volgens het geen wat je door geeft wel zeker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alle twee de cartridges zijn zo goed als leeg. De afdruk van de foto was slecht.

---------- Post toegevoegd om 21:53 ---------- Vorige post was om 21:51 ----------

4 regels in word gaf 2 lege paginas

---------- Post toegevoegd om 21:53 ---------- Vorige post was om 21:53 ----------

4 regels in word gaf 2 lege paginas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben naar de winkel gegaan. Gezocht naar refill package. Die had je vroeger toch. Was nergens meer te koop dus maar relatief dure "We Care"cartridges gekocht. Was euro 50 kwijt terwijl ze een aanbieding hadden van een nieuwe scanner/printer voor euro 60. (met hele kleine cartridges).

Alles werkt weer perfect. Sry dat ik jullie lastig gevallen heb met zo'n stomme vraag

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.