Ga naar inhoud

RAM geheugen voor een Acer Desktop Aspire M7721 Intel 64


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen, Ik heb een Acer Desktop met 6 Gig Ram in 6 slots van 1 Gig. Graag wil ik naar 12 Gig ram gaan zodat ik meer uit mijn computer kan halen. Ik heb echter weinig tot geen Hardware ervaring.

Hoe kan ik er zeker van zijn dat ik 6 plaatjes aankoop die gaan werken? Ik had gekeken op enkele sites

maar daar stond mijn type Acer niet bij; heel vaak is het laptop geheugen

Gewoon maar opendraaien die computer en kijken welk geheugen, dan via google de 2 gigabyte variant vinden van de zelfde producent lijkte me de beste oplossing toch?

Bedankt alvast voor enige suggesties

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Asus

Hartelijk bedankt voor deze informatie. Ik werk inderdaad met ene 64 bits Home Premium Versie

x64-based PC Intel64 Family

Mocht je toevallig nog andere suggesties hebben van leuke sites om parts te bestellen zoals bijvoorbeeld een cooler voor mijn Acer laptop die altijd overhit en uitvalt dan zou ik dat echt kunnen apprecieren.

Thanks bij voorbaat en een fijne avond gewenst

aangepast door matlock123456789
Link naar reactie
Delen op andere sites

Om één en ander overzichtelijk te houden lijkt het me aangewezen dat je een nieuw topic opent voor de problematiek van je laptop....vermeld zeker de volledige type-aanduiding en voeg er volledigheidshalve meteen ook een link naar Speccy-logje (klik er op) aan toe (in belaste toestand).

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.